Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3.Odstąpienie od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru, koszty odesłania przedmiotu do sprzedającego ponosi kupujący.

4. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Manufaktura wanien sp. z o.o.
ul.Jana Henryka Dąbrowskiego 77a     60-529 Poznań

Uwaga! Przed wysyłką skontaktuj się z nami

Zwrot towaru

Nasze wanny produkowane są z przelewem lub bez przelewu. Po dokonaniu zakupu prosimy o niezwłoczne przesłanie emaila z informacją czy Państwa wanna ma być wyprodukowana z przelewem czy bez przelewu.W przypadku braku takiej informacji zostanie wyprodukowana wanna bez przelewu aby kupujący mógł w swoim zakresie wykonać przelew w zakupionej wannie.Wanny wyprodukowane bez przelewu należą do kategori zamówień indywidualnych i nie podlegają zwrotowi.
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Manufaktura wanien sp. z o.o.
ul.Jana Henryka Dąbrowskiego 77a     60-529 Poznań

W przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru, koszty odesłania przedmiotu do sprzedającego ponosi kupujący.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.